ADVERTEREN

 BRallen we tegen jouw doelgroep?

20210416 _ BRAL. _ Doelgroep Specs..png

Hoe we in contact komen?

Naast onze tweewekelijkse podcast, komen we met onze luisteraars in gesprek via Instagram en deze website. Op een actief account, blikken we terug op items uit de show, halen we actualiteiten aan en zoeken we de mening van onze luisteraars op door de inzet van interactieve Stories.

De fans van het eerste uur hebben zich daarbij verzameld in onze nieuwsbrief, om als eerste nieuwe afleveringen te kunnen beluisteren én kans te maken op tickets voor hiphop shows.

Brallen we tegen jouw doelgroep aan? Dan zijn er verschillende mogelijkheden:

  • Productplacement op onze Social accounts & in onze nieuwsbrief met professionele fotografie

  • Pre- Mid- & Postroll advertising in de podcast

  • Branded content in de podcast

  • Een op maat gemaakte speciale aflevering voor jouw following en/of bezoekers event

Een aantal cijfers:

  • Per maand 3000+ unieke luisteraars

  • Per maand 3000+ unieke kijkers op YouTube

  • Per maand 15000+ unieke bereikte accounts op Instagram & Facebook

  • Per maand 1000+ unieke bezoekers op gebral.nl

  • Per maand contact met 250+ early birds in onze nieuwsbrief

Wil je actueel inzicht in ons continu groeiende bereik, een ander idee pitchen, of een verkennende afspraak inplannen, neem vooral contact op!

Onze partners

SOUNDS HAARLEM

In ons eigen stadje Haarlem vind je ‘s lands tofste pop speciaalzaak. Met een rijk assortiment in de winkel én online. Sounds Haarlem helpt ons om maandelijks muziek weg te kunnen geven en heeft voor jou ook een mooie BRAL. korting klaarliggen.

Wat je daarvoor moet doen? Even inschrijven voor de nieuwsbrief en we vertellen je alles👇

Repeat

Een écht goede plaat gaat nooit verloren. De gebruikte samples op de platen waarvan we houden, zorgen ervoor dat het nieuwe zich weer vormt uit het oude.

En goede muziek verdient het beste geluid. Daarom nemen we onze podcasts op met de modulaire koptelefoons van Repeat.

Dat betekent niet alleen een fantastisch geluid, maar ook een bijdrage aan minder e-waste: de koptelefoons van Repeat zijn zo gemaakt, dat defecte onderdelen gemakkelijk vervangen kunnen worden, zonder dat je een totaal nieuwe koptelefoon hoeft aan te schaffen.

Beter voor je oren, beter voor je planeet.

20201217 tCC | Header Facebook 2021.png

the CReative Chapter

Met BRAL. Co-Host Michel Lindenborn aan het roer van Online Marketing Agency the Creative Chapter, was dit een samenwerking ‘bound to happen’. the Creative Chapter helpt organisaties aan online zichtbaarheid, door het ontwikkelen van prikkelende én converterende content.

Voor BRAL. verzorgt the Creative Chapter de productie, distributie en marketingactiviteiten rondom de podcast.

Hoe beheer je als content creator efficiënt de alsmaar groeiende berg data? Hoe maak je data gemakkelijk toegankelijk voor derden, zonder de workflow te verstoren? En welke oplossing kies je als je nog een paar jaar door wilt kunnen?

Met die vragen klopte Co-Host & Producer Michel Lindenborn aan bij TrueBase. Samen kwamen ze tot een toekomstbestendige en schaalbare oplossing.

TrueBase